Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)- Gryplanszowe24.pl - sklep
search
  • Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)- Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)- Gryplanszowe24.pl - sklep

Neuroshima HEX: Piraci (edycja 3.0)

38,00 zł
Brutto

Neuroshima HEX: Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego - dobrego kapitana!

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Wysyłka w ciągu 24h.

 

Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.

Neuroshima HEX: Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego - dobrego kapitana!

Kiedy do gry wchodzą Piraci, standardowa plansza powiększa się o 12 granicznych Pól Wodnych. Mogą znajdować się na nich tylko jednostki z cechą Dryf - czyli tylko jednostki Piratów. Na zakończenie Bitwy należy przesunąć symultanicznie o jedno pole wszystkie jednostki na Polach Wodnych zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Na jednostki z cechą Dryf nie działają żadne efekty poruszające żetony, np. przyciągnięcie albo odepchnięcie. Jednocześnie Pola Wodne nie są brane pod uwagę podczas sprawdzania zapełnienia planszy.

Po otwarciu pudełka natraficie na 35 żetonów Piratów, wśród których będą takie jednostki jak Szmugler, Bosman, Działko Wodne, a nawet Krokodyl! Do stworzenia unikatowej planszy z Polami Wodnymi użyjecie 12 znaczników Sąsiedztwa Wodnego. Ponadto znajdziecie także 3 znaczniki Ran, 1 znacznik Sieci, 2 znaczniki Piratów oraz żeton zapasowy.

Zawartość pudełka:

- 54 żetonów i znaczników
- woreczek strunowy
- instrukcja

PS4759
2 Przedmioty

Opis

Ilość graczy
od 2 do 4
Wiek graczy
od 8 lat

Specyficzne kody

EAN13
5902560386875

Zobacz także

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.