Wampir: Maskarada - Dziedzictwo

375,90 zł
Brutto

Ta historia rozpoczyna się w mroczniejszym odpowiedniku średniowiecznej Europy. Za kulisami planów śmiertelnych władców, prawdziwe potwory sprawują władzę z cieni, naginając bieg historii do własnych, nieznanych celów. To wy wcielicie się w te potwory. Stańcie na czele wampirycznych spisków, twórzcie swoje linie krwi i organizujcie koterie, aby zdominować teatry wojny nocnych istot. Czy uda wam się przetrwać wieki ciągłych zmagań? Czy też na koniec tysiąclecia wasi rywale wyszarpią zwycięstwo z waszych szponów?

Ilość
Oczekiwanie na dostawę


Ta historia rozpoczyna się w mroczniejszym odpowiedniku średniowiecznej Europy. Za kulisami planów śmiertelnych władców, prawdziwe potwory sprawują władzę z cieni, naginając bieg historii do własnych, nieznanych celów. To wy wcielicie się w te potwory. Stańcie na czele wampirycznych spisków, twórzcie swoje linie krwi i organizujcie koterie, aby zdominować teatry wojny nocnych istot. Czy uda wam się przetrwać wieki ciągłych zmagań? Czy też na koniec tysiąclecia wasi rywale wyszarpią zwycięstwo z waszych szponów?

Carpe Noctem.

Wampir: Maskarada – Dziedzictwo to rywalizacyjna gra typu legacy. Oznacza to, że będziecie grać w nią wielokrotnie, za każdym razem korzystając z nowych elementów, kart i naklejek, zależnych od decyzji graczy. Każdy rozdział rozgrywany jest osobno i ma swojego zwycięzcę, ale jednocześnie stanowi część większej całości, zwanej kronikami.

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:

- GŁÓWNA PLANSZA
- PLANSZE TEATRÓW WOJNY
- PODSTAWOWE POSTACIE
- SPISKI KLANÓW
- POSTACIE KRONIK
- PRZYWÓDCY KLANÓW
- KARTY ZOBOWIĄZAŃ
- POMOCE GRACZY
- PUNKTACJA KRONIK
- SPISKI TEATRÓW WOJNY
- ZASADY TEATRÓW WOJNY
- MISJE PODSTAWOWE
- MISJE KRONIK
- PODSUMOWANIE ROZDZIAŁÓW
- MISJA FINAŁOWA
- ŚRODKI
- DREWNIANE ZNACZNIKI KRZYŻY ANKH
- PRZYSŁUGI
- ZNACZNIKI KLANÓW
- MORALNOŚĆ KLANU
- POLITYKA KLANU
- ZNACZNIK PIERWSZEGO GRACZA 
- WYCZERPANIE/LETARG
- ZNACZNIK RUND
- POTĘGA / NIESŁAWA (wartość 1)
- POTĘGA / NIESŁAWA (wartość 3)
- WOJNY SABATU
- PRZYNALEŻNOŚĆ
- TYTUŁY DWORSKIE
- ZNACZNIK CZASU
- ŚLEDCZY
- SCHRONIENIA GRACZY
- ARKUSZE GRACZY
- KSIĘGA KRONIK
- TALIA KRONIK
- TALIA BADAŃ
- ARKUSZE NAKLEJEK
- KOSZULKI NA KARTY

Galakta
PS4409
2016-09-30

Opis

Ilość graczy
od 2 do 4
Wiek graczy
od 14 lat

Wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty lub określenia przez kupującego formy płatności jako pobranie.

 

Koszty wysyłki przedstawiają się w następujący sposób:

- paczkomaty INPOST - 14 zł,

- przesyłka listowna polecona do 2kg - 20 zł,

- paczka pocztowa do 5 kg. - 14,99 zł,

- paczka pocztowa od 5 do 10 kg. - 20 zł,

- paczka pocztowa za pobraniem do 5 kg. - 18,99 zł,           

- paczka pocztowa za pobraniem od 5 do 10 kg. - 24 zł,

- przesyłka kurierska - 17,99 zł,

- przesyłka kurierska za pobraniem - 22 zł,

- przesyłka zagraniczna – koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie

 

Darmowa wysyłka krajowa przysługuje, gdy wartość zamówienia przekroczy 300 zł.

Zapraszamy do skorzystania z następujących rabatów:

- 5% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 50 zł.

- 10% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 150 zł.

- 15% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 300 zł.

Aby skorzystać z rabatu wybierz odpowiednią opcję podczas finalizacji zamówienia. Rabaty nie łączą się i nie działają na produkty objęte przecenami.

NOWOŚĆ!!!

Od 1 września 2018 roku w sklepie stacjonarnym można powalczyć o wyższy rabat niż ten, który przysługuje nam ze względu na wielkość zamówienia. Przy zamówieniach powyżej 300 zł. może to być nawet 20%. Szczegóły promocji dostępne są w sklepie stacjonarnym. Oferta przeznaczona dla posiadaczy karty klienta sklepu gryplanszowe24.

Darmowa wysyłka krajowa przysługuje, gdy wartość zamówienia przekroczy 300 zł.

Komentarze

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Wampir: Maskarada - Dziedzictwo

Ta historia rozpoczyna się w mroczniejszym odpowiedniku średniowiecznej Europy. Za kulisami planów śmiertelnych władców, prawdziwe potwory sprawują władzę z cieni, naginając bieg historii do własnych, nieznanych celów. To wy wcielicie się w te potwory. Stańcie na czele wampirycznych spisków, twórzcie swoje linie krwi i organizujcie koterie, aby zdominować teatry wojny nocnych istot. Czy uda wam się przetrwać wieki ciągłych zmagań? Czy też na koniec tysiąclecia wasi rywale wyszarpią zwycięstwo z waszych szponów?

Napisz swoją opinię