Wampir: Maskarada - Dziedzictwo
Ta historia rozpoczyna się w mroczniejszym odpowiedniku średniowiecznej Europy. Za kulisami planów śmiertelnych władców, prawdziwe potwory sprawują władzę z cieni, naginając bieg historii do własnych, nieznanych celów. To wy wcielicie się w te potwory. Stańcie na czele wampirycznych spisków, twórzcie swoje linie krwi i organizujcie koterie, aby zdominować teatry wojny nocnych istot. Czy uda wam się przetrwać wieki ciągłych zmagań? Czy też na koniec tysiąclecia wasi rywale wyszarpią zwycięstwo z waszych szponów?
Wysyłka w ciągu 24h.
Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.
Ta historia rozpoczyna się w mroczniejszym odpowiedniku średniowiecznej Europy. Za kulisami planów śmiertelnych władców, prawdziwe potwory sprawują władzę z cieni, naginając bieg historii do własnych, nieznanych celów. To wy wcielicie się w te potwory. Stańcie na czele wampirycznych spisków, twórzcie swoje linie krwi i organizujcie koterie, aby zdominować teatry wojny nocnych istot. Czy uda wam się przetrwać wieki ciągłych zmagań? Czy też na koniec tysiąclecia wasi rywale wyszarpią zwycięstwo z waszych szponów?
Carpe Noctem.
Wampir: Maskarada – Dziedzictwo to rywalizacyjna gra typu legacy. Oznacza to, że będziecie grać w nią wielokrotnie, za każdym razem korzystając z nowych elementów, kart i naklejek, zależnych od decyzji graczy. Każdy rozdział rozgrywany jest osobno i ma swojego zwycięzcę, ale jednocześnie stanowi część większej całości, zwanej kronikami.
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:
- GŁÓWNA PLANSZA
- PLANSZE TEATRÓW WOJNY
- PODSTAWOWE POSTACIE
- SPISKI KLANÓW
- POSTACIE KRONIK
- PRZYWÓDCY KLANÓW
- KARTY ZOBOWIĄZAŃ
- POMOCE GRACZY
- PUNKTACJA KRONIK
- SPISKI TEATRÓW WOJNY
- ZASADY TEATRÓW WOJNY
- MISJE PODSTAWOWE
- MISJE KRONIK
- PODSUMOWANIE ROZDZIAŁÓW
- MISJA FINAŁOWA
- ŚRODKI
- DREWNIANE ZNACZNIKI KRZYŻY ANKH
- PRZYSŁUGI
- ZNACZNIKI KLANÓW
- MORALNOŚĆ KLANU
- POLITYKA KLANU
- ZNACZNIK PIERWSZEGO GRACZA
- WYCZERPANIE/LETARG
- ZNACZNIK RUND
- POTĘGA / NIESŁAWA (wartość 1)
- POTĘGA / NIESŁAWA (wartość 3)
- WOJNY SABATU
- PRZYNALEŻNOŚĆ
- TYTUŁY DWORSKIE
- ZNACZNIK CZASU
- ŚLEDCZY
- SCHRONIENIA GRACZY
- ARKUSZE GRACZY
- KSIĘGA KRONIK
- TALIA KRONIK
- TALIA BADAŃ
- ARKUSZE NAKLEJEK
- KOSZULKI NA KARTY
Opis
- Ilość graczy
- od 2 do 4
- Wiek graczy
- od 14 lat
Specyficzne kody
- EAN13
- 5902259206415