Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera - Gryplanszowe24.pl - sklep
search
  • Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera - Gryplanszowe24.pl - sklep
  • Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera - Gryplanszowe24.pl - sklep

Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera

159,90 zł
Brutto

Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Wysyłka w ciągu 24h.

 

Czas na zwrot to 14 dni kalendarzowych. Wymagany jest dowód zakupu.

Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!

Na czym to polega?
Na samym początku należy wybrać gracza, który wcieli się w Długiego Johna Silvera. Jego cel będzie taki sam jak pozostałych graczy-piratów (zdobycie skarbu), jednak sposobem gry będzie różnił się od reszty. Podczas gdy piraci będą eksplorowali mapę, on sam będzie musiał udzielać im wskazówek – oczywiście w taki sposób, aby nie poszło im zbyt łatwo.

Rozgrywka jest podzielona na serię tur i kończy się, gdy któryś z graczy (John lub jeden z piratów) znajdzie skarb.

Kolejne tury wyznaczane są przez kalendarz – to on wskazuje, który z piratów będzie wykonywał swoją turę (jeden konkretnego dnia). Kalendarz zawiera również losowy układ wydarzeń wpływających na rozgrywkę i określających typy wskazówek udzielanych przez Johna Silvera.

Udzielając wskazówek John Silver może zarówno mówić prawdę, jak i blefować (o ile uzyskał już prawo do blefu). Udzielając wskazówki, oznacza ją odpowiednim żetonem; żeton prawdy oznacza, że wskazówka jest prawdziwa, natomiast żeton blefu… Cóż, po jego użyciu nigdy nic nie wiadomo. Typy wskazówek udzielanych przez Johna są różne i odnoszą się do tego, czy na danym obszarze mapy znajdziemy skarb, czy też nie.

Piraci w ramach swoich akcji mogą przemieszczać się po planszy oraz przeszukiwać jej obszary. W przypadku przeszukiwania John Silver nie może skłamać – jeśli na obszarze zaznaczonym przez pirata jest skarb, wygrywa on grę.

W momencie, w którym John Silver ucieknie z więzienia (w kalendarzu pojawi się odpowiednie wydarzenie), zmienia się tryb gry. Nie pojawiają się już nowe wskazówki, a sam John może rozgrywać akcje związane z poruszaniem się. Jeśli jego pionek stanie w miejscu skarbu zanim dotrą tam piraci – wygrywa.

Dlaczego pokochasz tę grę?
- To wyjątkowe połączenie gry przygodowej z elementami blefu. Każdy z graczy, niezależnie od otrzymanej roli, będzie musiał działać w taki sposób, by nie zdradzić pozostałym zbyt wiele ze swoich planów.
- Dzięki dwóm rodzajom dostępnych ról gracze mogą sprawdzić się w różnych sytuacjach i sposobach prowadzenia gry. John Silver pozornie ma mniejszą kontrolę nad sytuacją, musi więc sprytnie wykorzystywać swoje możliwości. Z kolei piraci, dzięki unikalnym zdolnościom, analizie sytuacji i podejmowanym na bieżąco decyzjom, czynią każdą rozgrywkę wyjątkową.
- Choć w grze nie ma minutnika odliczającego czas, wszyscy dobrze wiedzą, że jego upływ działa na ich niekorzyść. Analizując dane musimy być szybsi od pozostałych uczestników, a gdy do gry wkracza sam John Silver, tempo staje się jeszcze bardziej odczuwalne.

Zawartość pudełka:
- 5 zasłonek
- 5 pionków
- 4 żetony kolejności
- 4 arkusze na notatki
- 4 mapy piratów
- plansza wyspy
- 4 karty postaci
- 2 małe linijki
- linijka
- duży szablon poszukiwania
- mały szablon poszukiwania
- 5 mazaków
- duży kompas
- mały kompas
- 11 wskazówek obszarowych
- 8 wskazówek kompasu
- dwustronna plansza kalendarza
- 11 wskazówek czarnej plamy
- 7 wskazówek początkowych
- 8 żetonów informacji
- 6 żetonów skrzyni
- żeton skarbu
- skrzynia
- dwustronna mapa Długiego Johna Silvera
- cyrkiel
- instrukcja

Rebel
PS2992
1 Przedmiot

Opis

Ilość graczy
od 2 do 5
Wiek graczy
od 10 lat

Specyficzne kody

EAN13
5902650613287
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.