Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera

159,90 zł
Brutto

Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!

Na czym to polega?
Na samym początku należy wybrać gracza, który wcieli się w Długiego Johna Silvera. Jego cel będzie taki sam jak pozostałych graczy-piratów (zdobycie skarbu), jednak sposobem gry będzie różnił się od reszty. Podczas gdy piraci będą eksplorowali mapę, on sam będzie musiał udzielać im wskazówek – oczywiście w taki sposób, aby nie poszło im zbyt łatwo.

Rozgrywka jest podzielona na serię tur i kończy się, gdy któryś z graczy (John lub jeden z piratów) znajdzie skarb.

Kolejne tury wyznaczane są przez kalendarz – to on wskazuje, który z piratów będzie wykonywał swoją turę (jeden konkretnego dnia). Kalendarz zawiera również losowy układ wydarzeń wpływających na rozgrywkę i określających typy wskazówek udzielanych przez Johna Silvera.

Udzielając wskazówek John Silver może zarówno mówić prawdę, jak i blefować (o ile uzyskał już prawo do blefu). Udzielając wskazówki, oznacza ją odpowiednim żetonem; żeton prawdy oznacza, że wskazówka jest prawdziwa, natomiast żeton blefu… Cóż, po jego użyciu nigdy nic nie wiadomo. Typy wskazówek udzielanych przez Johna są różne i odnoszą się do tego, czy na danym obszarze mapy znajdziemy skarb, czy też nie.

Piraci w ramach swoich akcji mogą przemieszczać się po planszy oraz przeszukiwać jej obszary. W przypadku przeszukiwania John Silver nie może skłamać – jeśli na obszarze zaznaczonym przez pirata jest skarb, wygrywa on grę.

W momencie, w którym John Silver ucieknie z więzienia (w kalendarzu pojawi się odpowiednie wydarzenie), zmienia się tryb gry. Nie pojawiają się już nowe wskazówki, a sam John może rozgrywać akcje związane z poruszaniem się. Jeśli jego pionek stanie w miejscu skarbu zanim dotrą tam piraci – wygrywa.

Dlaczego pokochasz tę grę?
- To wyjątkowe połączenie gry przygodowej z elementami blefu. Każdy z graczy, niezależnie od otrzymanej roli, będzie musiał działać w taki sposób, by nie zdradzić pozostałym zbyt wiele ze swoich planów.
- Dzięki dwóm rodzajom dostępnych ról gracze mogą sprawdzić się w różnych sytuacjach i sposobach prowadzenia gry. John Silver pozornie ma mniejszą kontrolę nad sytuacją, musi więc sprytnie wykorzystywać swoje możliwości. Z kolei piraci, dzięki unikalnym zdolnościom, analizie sytuacji i podejmowanym na bieżąco decyzjom, czynią każdą rozgrywkę wyjątkową.
- Choć w grze nie ma minutnika odliczającego czas, wszyscy dobrze wiedzą, że jego upływ działa na ich niekorzyść. Analizując dane musimy być szybsi od pozostałych uczestników, a gdy do gry wkracza sam John Silver, tempo staje się jeszcze bardziej odczuwalne.

Zawartość pudełka:
- 5 zasłonek
- 5 pionków
- 4 żetony kolejności
- 4 arkusze na notatki
- 4 mapy piratów
- plansza wyspy
- 4 karty postaci
- 2 małe linijki
- linijka
- duży szablon poszukiwania
- mały szablon poszukiwania
- 5 mazaków
- duży kompas
- mały kompas
- 11 wskazówek obszarowych
- 8 wskazówek kompasu
- dwustronna plansza kalendarza
- 11 wskazówek czarnej plamy
- 7 wskazówek początkowych
- 8 żetonów informacji
- 6 żetonów skrzyni
- żeton skarbu
- skrzynia
- dwustronna mapa Długiego Johna Silvera
- cyrkiel
- instrukcja

Rebel
PS2992
1 Przedmiot

Opis

Ilość graczy
od 2 do 5
Wiek graczy
od 10 lat

Wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty lub określenia przez kupującego formy płatności jako pobranie.

 

Koszty wysyłki przedstawiają się w następujący sposób:

- paczkomaty INPOST - 14 zł,

- przesyłka listowna polecona do 2kg - 20 zł,

- paczka pocztowa do 5 kg. - 14,99 zł,

- paczka pocztowa od 5 do 10 kg. - 20 zł,

- paczka pocztowa za pobraniem do 5 kg. - 18,99 zł,           

- paczka pocztowa za pobraniem od 5 do 10 kg. - 24 zł,

- przesyłka kurierska - 17,99 zł,

- przesyłka kurierska za pobraniem - 22 zł,

- przesyłka zagraniczna – koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie

 

Darmowa wysyłka krajowa przysługuje, gdy wartość zamówienia przekroczy 300 zł.

Zapraszamy do skorzystania z następujących rabatów:

- 5% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 50 zł.

- 10% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 150 zł.

- 15% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 300 zł.

Aby skorzystać z rabatu wybierz odpowiednią opcję podczas finalizacji zamówienia. Rabaty nie łączą się i nie działają na produkty objęte przecenami.

NOWOŚĆ!!!

Od 1 września 2018 roku w sklepie stacjonarnym można powalczyć o wyższy rabat niż ten, który przysługuje nam ze względu na wielkość zamówienia. Przy zamówieniach powyżej 300 zł. może to być nawet 20%. Szczegóły promocji dostępne są w sklepie stacjonarnym. Oferta przeznaczona dla posiadaczy karty klienta sklepu gryplanszowe24.

Darmowa wysyłka krajowa przysługuje, gdy wartość zamówienia przekroczy 300 zł.

Komentarze

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera

Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!

Napisz swoją opinię