

Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj.
Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj. Nowy, 51. Stan…
51. Stan to gra karciana osadzona w uniwersum Neuroshimy, bestsellerowej gry fabularnej wydawnictwa Portal. Gracze wcielają się w role przywódców jednej z czterech frakcji (Mutanci, Kupcy, Nowojorczycy lub Appalachianie) i próbują rozwinąć swoją potęgę. Budują nowe Lokacje, podpisują Umowy, starają się atakować słabszych sąsiadów, by dostarczyć do bazy Zdobycze.
Mechanika gry opiera się na nowatorskiej regule pozwalającej użyć każdej z kart lokacji w grze na jeden z trzech sposobów – gracz sam decyduje, czy posiadaną kartę (np. Stacji paliw) chce wystawić jako Lokację, czy chce ja napaść i wystawić jako Zdobycz czy też chce z nią nawiązać handel i wystawić ją jako Umowę. Olbrzymia ilość decyzji, jakie mają gracze, bogactwo fabularne, sprawiają, że gra jest nieprawdopodobnie emocjonująca i posiada bardzo wysoki współczynnik regrywalności.
Jak to działa?
Z każdą lokacją w grze gracze mogą nawiązać kontakt na jeden z trzech sposobów. Na przyklad widzisz na horyzoncie starą "Radiostację" i:
- albo napadasz ją i kradniesz sprzęt,
- albo nawiązujesz z nią współpracę i będziesz mógł z niej korzystać co turę,
- albo budujesz tory , przyłączasz ją do siebie i masz ją na wyłączność na zawsze.
Jedna karta, trzy możliwości, dziesiątki decyzji.
Zawartość pudełka:
- 109 znaczników
- 110 kart
- kolorowa instrukcja
Wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty lub określenia przez kupującego formy płatności jako pobranie.
Koszty wysyłki przedstawiają się w następujący sposób:
- paczkomaty INPOST - 14 zł,
- przesyłka listowna polecona do 2kg - 20 zł,
- paczka pocztowa do 5 kg. - 14,99 zł,
- paczka pocztowa od 5 do 10 kg. - 20 zł,
- paczka pocztowa za pobraniem do 5 kg. - 18,99 zł,
- paczka pocztowa za pobraniem od 5 do 10 kg. - 24 zł,
- przesyłka kurierska - 17,99 zł,
- przesyłka kurierska za pobraniem - 22 zł,
- przesyłka zagraniczna – koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie
Darmowa wysyłka krajowa przysługuje, gdy wartość zamówienia przekroczy 300 zł.
Zapraszamy do skorzystania z następujących rabatów:
- 5% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 50 zł.
- 10% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 150 zł.
- 15% upustu przy łącznej wartości koszyka przekraczającej 300 zł.
Aby skorzystać z rabatu wybierz odpowiednią opcję podczas finalizacji zamówienia. Rabaty nie łączą się i nie działają na produkty objęte przecenami.
NOWOŚĆ!!!
Od 1 września 2018 roku w sklepie stacjonarnym można powalczyć o wyższy rabat niż ten, który przysługuje nam ze względu na wielkość zamówienia. Przy zamówieniach powyżej 300 zł. może to być nawet 20%. Szczegóły promocji dostępne są w sklepie stacjonarnym. Oferta przeznaczona dla posiadaczy karty klienta sklepu gryplanszowe24.
Darmowa wysyłka krajowa przysługuje, gdy wartość zamówienia przekroczy 300 zł.
2017-10-11
No kto by się spodziewał
Gra jest zaskakująco fajna. Dobrze oddaje klimat Neuroshimy, a rozgrywka jest bardzo zróżnicowana. Az chce się zagrać kolejną partię. Polecam fonom uniwersum i nie tylko!