Najlepsze gry planszowe

eBiuletyn-Newsletter

To jest horror

image
2017-03-15

W naszym sklepie pojawiło się kilka nowości: 

 

- Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów.

Eldritch Horror: Przedwieczna Groza

 

- Eldritch Horror: Pod Piramidami - Wieki temu Egiptem rządził faraon Nephren-Ka. Był władcą tak nikczemnym i okrutnym, że jego własny lud wymazał wszelkie dowody jego istnienia. Jednak Bractwo Bestii odkryło prawdę i planuje przywrócić Czarnego Faraona na tron, skazując Egipt i całą ludzkość na erę niewolnictwa. 

Eldritch Horror: Pod Piramidami

 

- Eldritch Horror: Góry Szaleństwa - Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do realizacji tajemniczego celu. Kilku odważnych badaczy przeczuwa zbliżającą się katastrofę i wyrusza na Antarktydę, aby odnaleźć źródło zagrożenia.

Eldritch Horror: Góry Szaleństwa

 

- Eldritch Horror: Zaginiona Wiedza - Na długo nim ludzkość uznała się za dominującą formę życia na Ziemi, żyły na niej inne potęgi. Jednak wszystko ma swój kres. Czy to wskutek działania żywiołów, drapieżników, czy własnych przerośniętych ambicji, każda z tych potężnych cywilizacji upadła. Tylko nieliczni znają ich historię. Mądrość, zgromadzoną przez pradawnych mieszkańców Ziemi, ukryto przed oczyma ludzkości. 

Eldritch Horror: Zaginiona Wiedza

 

- Eldritch Horror: Tajemnicze Ruiny - Zbliżająca się koniunkcja planet może oznaczać koniec wszelkiego życia na Ziemi. Prorocy z dawnych czasów wiedzieli, że ten dzień nadejdzie i wznieśli potężne kamienne monumenty, które kryją klucz do naszego przetrwania. Czy zdołacie odkryć tajemnice pradawnych ruin i pokonać koszmary, czyhające w otchłani?

Eldritch Horror: Tajemnicze Ruiny

 

- Eldritch Horror: Widma Carcosy - Fale szaleństwa zalewają świat. Poeci i artyści tracą zdrowe zmysły od blasku księżyca, a tajemnicza sztuka teatralna szerzy obłęd wśród publiczności. Nieopisywalny wije się w swym śnie, a jego przeklęte miasto przedziera się przez zasłonę pomiędzy wymiarami. Zaginiona Carcosa przybyła na Ziemię!' 

Eldritch Horror: Widma Carcosy

 

- Descent: Spadkobiercy Krwi - Spadkobiercy Krwi to nowa księga kampanii do drugiej edycji gry Descent: Wędrówki w mroku, grywalna w połączeniu z zestawem podstawowym. Księga kampanii oferuje trzydzieści dwa nowe spotkania, które opowiadają o historię o brawurowych bohaterach, którzy muszą powstrzymać wampirzycę Lady Elizę Farrow przed przejęciem władzy w krainie Saradyn.

Descent: Spadkobiercy Krwi

 

- Horror w Arkham: Gra karciana - Muzeum Miskatonic - Muzeum Miskatonic zawiera II scenariusz kampanii Dziedzictwo Dunwich. Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Dziedzictwo Dunwich.  

Horror w Arkham: Gra karciana - Muzeum Miskatonic

 

- Gra o Tron: Gra karciana (2ed) - Wszyscy Mężczyźni to Błazny - Wszyscy Mężczyźni to Błazny to zestaw fabularny zawierający 60 nowych kart (po 3 kopie 20 rożnych kart) do Gry o Tron: gry karcianej opartej na bestsellerowej sadze George’a R.R. Martina Pieśń Lodu i Ognia. Karty te zostały zaprojektowane, aby rozbudować istniejące talie i urozmaicić rozgrywkę w Grę o Tron.

Gra o Tron: Gra karciana (2ed) - Wszyscy Mężczyźni to Błazny

 

- Obecność - Obecność to asymetryczna gra karciana, w której jeden gracz (Obcy) staje do walki przeciwko pozostałym graczom (Rozbitkom). Jeśli jesteś jednym z Rozbitków, będziesz używał kart Miejsc, aby z ich pomocą przemierzać i badać planetę Artemia. Korzystaj z jej tajemniczych mocy oraz kart Przetrwania i unikaj schwytania przez Obcego do czasu przybycia misji ratunkowej.

Obecność

 

- Roll for the Galaxy - Stawiasz na siłę militarną i podbój innych planet, czy może zdecydujesz się na rozwój produkcji i handlu? A może skupisz się na badaniach naukowych? Wydobywaniu surowców? Eksploracji kosmosu? Badaniu śladów zaginionej rasy Obcych, którzy w niewyjaśniony sposób zniknęli z galaktyki? 

Roll for the Galaxy

 

- Roll for the Galaxy: Ambicja - Ambicja to pierwszy dodatek do gry Roll for the Galaxy. Gracze znajdą w nim kolejne kafle Frakcji, kafle Rodzimych Planet, kafle do gry, dwa nowe rodzaje kości, a także zupełnie nowe kafle Celów, które opcjonalnie można dołączyć do gry.  

Roll for the Galaxy: Ambicja

 

- Wiertła, Skały, Minerały - Wiertła, Skały, Minerały to gra planszową łącząca dwa typy gier: gry karcianej opartej o mechanikę budowania talii oraz gry logicznej o dokładaniu płytek o różnych kształtach na kurczącą się z każdym ruchem planszę.  

Wiertła, Skały, Minerały

 

- Namiestnik - Namiestnik to wyjątkowa gra karciana z systemem piramidy, której akcja dzieje się w legendarnym rosyjskim świecie dark fantasy „Berserk”, gdzie brutalne wojny i krwawe intrygi są chlebem powszednim, a bohaterów tworzą bezwzględność i rządza władzy 

Namiestnik

 

- Najeźdźcy z Północy - Najeźdźcy z Północy przeniosą was w złoty wiek panowania północnych plemion nad okolicznymi morzami. W czas, gry mieszkańcy każdej nadmorskiej osady drżeli przed niespodziewanym atakiem przerażających i nieustraszonych Wikingów.

Najeźdźcy z Północy

 

- Pocket Imperium - Wojenna zawierucha objęła całe Imperium! Kosmiczne cywilizacje, rywalizując o uzyskanie przewagi, wysyłają w galaktyczną przestrzeń floty statków kosmicznych. Ich celem jest zdobycie kontroli nad najzamożniejszymi systemami i objęcie dominacji w kosmosie! 

Pocket Imperium

 

- Pocket Imperium: Dostatek - Pocket Imperium: Dostatek dodaje kolejny element strategii: Od teraz będziesz musiał tak prowadzić swoje imperium, aby wykorzystać nowe zmiany pojawiające się w całej galaktyce. Na początku rozgrywki gracze kładą karty Prosperity wewnętrzną stroną karty w dół. Karty te to jednocześnie nowe wyzwania oraz nagrody dla graczy, którzy postanowią się z nimi zmierzyć.

Pocket Imperium: Dostatek



- Zgubione Znalezione - Zgubione Znalezione to szybka gra w odnajdywanie przedmiotów. Gracze dostają do dyspozycji 54 karty - sześć zestawów po 9 kart w jednym kolorze. 

Zgubione Znalezione

 

- Żyrafometr - Żyrafometr to gra imprezowa i edukacyjna, w której od dwóch do ośmiu graczy ma okazję stanąć przez zbiorem najróżniejszych faktów dotyczących otaczającego nas świata i wspólnymi siłami (lub grając przeciwko sobie) obstawiać, które z nich mają przypisaną najmniejszą, a które największą liczbę. 

Żyrafometr

 

Serdecznie zapraszamy do zakupów. 

Powrót