Sklepowe Promocje

Najlepsze gry planszowe

eBiuletyn-Newsletter

Budowa Zamku

Każdy gracz buduje zamek dokładając karty z fragmentami muru. Nie będzie to takie proste, ponieważ każdy kolejny fragment muru musi posiadać wartość wyższą od wcześniej dołożonego! Wygra gracz, który jako pierwszy wybuduje zamek składający się z dziesięciu kart.

Czytaj dalej

34,90 pln (brutto)


Produkt jest dostępny w magazynie sklepu. Wysyłka w ciągu 24h!

Każdy gracz buduje zamek dokładając karty z fragmentami muru. Nie będzie to takie proste, ponieważ każdy kolejny fragment muru musi posiadać wartość wyższą od wcześniej dołożonego! Wygra gracz, który jako pierwszy wybuduje zamek składający się z dziesięciu kart.

 

Gra posiada dwa warianty. W rozszerzonym wariancie gry gracze zdobywać będą dodatkowe punkty za postaci obecne w zamku!

 

Gra polecana przez Instytut Badań Edukacyjnych do użytku przez nauczyciela podczas zajęć z uczniami.

 

Liczba graczy: 2–4
Wiek graczy: 7+
Czas rozgrywki: 20 minut

 

Podczas grania w Budowę zamku ćwiczymy:

• porównywanie liczb i szacowanie
• analizę sytuacji i przewidywanie następstw
• zapamiętywanie
• koncentrację uwagi.

 

O czym rozmawiać po zakończeniu rozgrywki?

Gra ma łatwe do zrozumienia przez uczniów zasady. W przyjemnej atmosferze ćwiczy porządkowanie liczb od najmniejszej do największej. Podczas podsumowania zajęć warto zapytać uczniów o pomysły na to, jak grać, żeby wygrać. Wśród odpowiedzi uczniowskich prawdopodobnie pojawią się też takie: trzeba pamiętać, gdzie leżą liczby; na początku trzeba czekać na odkrycie jakiejś jednocyfrowej liczby; należy uważnie obserwować, jakie liczby mają w swoim murze inni gracze; trzeba zacząć od dużej liczby, np. 23, kiedy inni szukają jakiejś małej. Uczniowie często podczas rozmowy wysnuwają także wniosek, że własna strategia zależy najbardziej od strategii obranej przez innych graczy.
W instrukcji autor opisuje jeszcze drugi, trudniejszy wariant gry. Po kilku rozgrywkach, zgodnie z zasadami podstawowego wariantu, można poprosić uczniów, by samodzielnie przeczytali zasady wariantu trudniejszego, spróbowali je zrozumieć i rozegrali partię dla zaawansowanych graczy.

 

Źródło: "Pozwólmy dzieciom grać. O wykorzystaniu gier planszowych w edukacji matematycznej" © Copyright by: Instytut Badań Edukacyjnych, Warszawa 2014

  • Ilość graczy od 2 do 4
  • Wiek graczy od 6 lat

Brak komentarzy klienta.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Proszę sie zalogować.

inne produkty z tej samej kategorii

Promocje

  • Klask
  • Klask
    211,90 pln 190,90 pln

Wszystkie promocje

PayPal